7 januari 2021

Aanmeldprocedure SNPG voor toegang tot bestelapplicatie COVID-19-vaccin

Zorgorganisaties die niet eerder hebben deelgenomen aan een van de nationale vaccinatieprogramma’s, dienen zich eerst te registreren voordat een bestelling van COVID-19-vaccins voor cliënten geplaatst kan worden.

Registratieprocedure

Vanaf 4 januari meldt u zich aan via deze website.
Daarbij heeft u de AGB-code van uw organisatie nodig en worden de correspondentiegegevens van uw organisatie opgevraagd.

Vervolgens voert het RIVM een verificatie uit om vast te stellen dat uw organisatie tot de doelgroep behoort voor deze bestelprocedure. U ontvangt een verzoek om uw mailadres te verifiëren. Na verificatie worden de inloggegevens voor de bestelportal telefonisch aan u doorgegeven.

U wordt eenmalig gevraagd om de MFA (Multi Factor Authenticatie) te activeren, waarna u vaccins kunt bestellen.

Voor vragen is het RIVMInfopunt bereikbaar van 8.30 tot 17.00 uur via telefoonnummer 030 - 274 91 11 (kies optie 2).

Zorgorganisaties die al geregistreerd staan bij SNPG voor de jaarlijkse bestelling van griepvaccins voor cliënten, kunnen wachten op een bericht van SNPG over het openstellen van de bestelprocedure voor de COVID-19-vaccins.

Meer informatie: Else Poot

 

Naar nieuwsoverzicht